Sadržaj
- GDPR
- OPĆI UVJETI POSLOVANJA
- ZAŠTITA PRIVATNOSTI
- LINKOVI NA STRANICE TREĆIH
- PONUDA
- REZERVACIJE I PLAĆANJA
- CIJENA USLUGE
- KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA
- PRAVO AGENCIJE NA PROMJENE I OTKAZ
- PRAVO GOSTA NA PROMJENE I OTKAZ
- OBVEZE AGENCIJE I VLASNIKA
- OBVEZE GOSTA
- RJEŠAVANJE PRIGOVORA
- NADLEŽNOST SUDA
- IZNIMKA – COVID PANDEMIJA
GDPR
Cijenimo Vašu privatnost i poštujemo Vaše osobne podatke.
Pregledavanjem i korištenjem web stranica, slanjem upita, potpisom ugovora ili neposrednim kontaktom, Promajna I.D.K. d.o.o. dobrovoljno stavljate na raspolaganje svoje osobne podatke, a mi se obvezujemo da ćemo Vaše osobne podatke čuvati. Svi naši djelatnici, kao i poslovni partneri, odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Promajna I.D.K. d.o.o. prikuplja osobne podatke koji su potrebni za ispunjenje ugovornih obveza i te podatke dijelimo s trećim osobama kada je to neophodno za realizaciju dogovorenih usluga (iznajmljivači, druge turističke agencije).
Vaše osobne podatke prikupljamo na nekoliko načina- putem web stranica, prilikom izrade upita, na način da sami unosite tražene podatke-kontaktom sa našim djelatnicima gdje osobno, dobrovoljno, dajete osobne podatke u svrhu obrade za realizaciju dogovorenih usluga – od trećih osoba, platformi koje pružaju uslugu rezervacije privatnog smještaja.
Od Vaših osobnih podataka preko web stranice prikupljamo: ime i prezime, broj telefona, e-mail, adresu, datum rođenja djece do 18 godina starosti, spol.
Davanjem eksplicitne privole na www.promajna-tours.hr pristajete na korištenje kolačića. To su male datoteke koje se koriste za web analize, mjerenje broja posjetitelja, analizu pretraga, postavke jezika.
Promajna I.D.K. d. o. o. web stranice sadrže i linkove na druge web stranice. Promajna I.D.K. d. o. o. nije odgovoran za poštivanje privatnosti na drugim Internet stranicama. Kako su stranice Promajna I.D.K. d.o. o. namijenjene za nekomercijalno korištenje nije dozvoljeno
kopiranje tekstova i fotografija, distribuiranje, mijenjanje niti objavljivanje informacija u komercijalne svrhe.
U slučaju dodatnih pitanja vezanih na zaštitu Vaših osobnih podataka, kontaktirajte nas na adresu: [email protected]
OPĆI UVJETI POSLOVANJA
Opći uvjeti poslovanja Promajna I.D.K d.o.o. postoje radi zaštite gosta (fizička ili pravna osoba), koji izvrši rezervaciju za korištenje smještajnih kapaciteta prezentiranih na web stranici agencije, u tiskanim brošurama ili osobno u uredu turističke agencije “Promajna Tours” . Korištenjem ovih web stranica, odnosno bilo koje usluge iz ponude Promajna I.D.K d.o.o. , prihvaćate ovdje navedena pravila i opće uvjete poslovanja. Prilikom izvršene rezervacije gost potvrđuje da je upoznat s ovim Općim uvjetima poslovanja, te da ih u cijelosti prihvaća. Na taj način sve što je navedeno u ovim Općim uvjetima postaje pravna obveza kako za gosta, tako i za Promajna I.D.K d.o.o..
ZAŠTITA PRIVATNOSTI
Vaša privatnost i komunikacija sa Promajna I.D.K d.o.o. uživa potpunu zaštitu. Ovim putem Vas želimo obavijestiti da će Vaši podaci biti korišteni kako bi Vas povremeno izvijestili o relevantnim promjenama i ponudama. Ukoliko ne želite primati nikakve obavijesti o promjenama, pogodnostima i specijalnim ponudama, molili bi Vas da nas o tome obavijestite. Jamčimo da se Vaši osobni podaci koriste samo za komunikaciju između Vas i Promajna I.D.K d.o.o. te da neće biti dostupne trećim osobama niti korištene za bilo koju svrhu osim ugovorene. Zadržavamo pravo objave recenzija smještaja, na izričit zahtjev Gosta Promajna I.D.K d.o.o. će objavljenu recenziju odmah povući sa naše web stranice.
LINKOVI NA STRANICE TREĆIH
Ove Internet stranice sadržavaju i linkove na Internet stranice koje su pod nadzorom drugih fizičkih ili pravnih osoba. Ti linkovi su dostupni samo kao preporuka, odnosno potencijalni izvor dodatnih i opširnijih informacija. Budući da Promajna I.D.K d.o.o. nema nikakav utjecaj na njihovu uređivačku politiku, ovim ugovorom se oslobađa bilo kakve odgovornosti za njihov sadržaj, te istinitost i točnost informacija koje se na njima nalaze.
PONUDA
Turistička agencija “Promajna tours”, sa sjedištem u Promajni, Zagrebačka 35 (u daljnjem tekstu agencija), bavi se posredovanjem i izvršavanjem rezervacija u ime vlasnika i za njegov račun i tako gostu osigurava smještaj, te posredovanjem pri iznajmljivanju skutera, bicikla, barki i glisera i organizaciji izleta. Agencija osigurava uslugu smještaja prema objavljenim informacijama, te prema opisu i terminu sukladno potvrđenoj rezervaciji, osim u slučaju više sile. Iako vodimo računa o tome da podaci budu što točniji, informacije mogu sadržavati slučajne, gramatičke ili tipografske pogreške. Isto tako, morate prihvatiti da su manje razlike između fotografije/ ilustracije/ teksta i stvarnog smještaja moguće. Sve numeričke vrijednosti ( površine, udaljenosti,…) navedene su uz toleranciju od +/- 20% . Standardi smještaja, prehrane, usluga i ostalog su različiti kod pojedinih mjesta i zemalja i nisu usporedivi. Ponuđene smještajne jedinice opisane su prema službenoj kategorizaciji nadležne institucije, te uvidom u stvarno stanje smještaja. Promjene, nadopune i ispravke informacija vrše se kontinuirano, a Agencija ne odgovara za direktne, indirektne, kaznene, popratne, posebne ili bilo koje druge proizašle štete vezane uz bilo koji način korištenja podataka.
REZERVACIJE I PLAĆANJA
Upiti za rezervaciju smještaja se primaju elektroničkim putem, pismeno ili osobno u poslovnici agencije. Prilikom izvršene rezervacije gost potvrđuje da je upoznat s ovim Općim uvjetima. Na taj način sve navedeno postaje pravna obaveza za Gosta i za Agenciju.
Ispunjeni formular za rezervaciju s naših web stranica smatra se preliminarnom rezervacijom. Naši kalendari rezervacija svakodnevno se aktualiziraju. Kod slanja preliminarne rezervacije,
Agencija još jednom provjerava da li je smještajna jedinica slobodna te potom mailom Gostu šalje potvrdu rezervacije. Kako bi rezervacija bila potpuna Gost treba uplatiti akontaciju u roku od 48 sati nakon primitka potvrde rezervacije. Akontacija iznosi 30 % od ukupnog iznosa. Za pojedine objekte potrebno je mjesec dana prije dolaska uplatiti cijeli iznos, što je naznačeno u opisu objekta. Nakon uplate akontacije bankovnom doznakom Gost je dužan mailom proslijediti potvrdu o uplati akontacije Agenciji. Ukoliko rezervirani termin počinje u roku 15 dana od postavljanja upita Gost je obvezan uplatiti akontaciju u roku od 12 sati od prihvaćanja ponude te odmah mailom obavijestiti Agenciju. Akontaciju za rezervirani smještaj se plaća bankovnom doznakom Troškove banke pošiljatelja i banke primatelja snosi gost u cijelosti.
Ukoliko ne primimo akontaciju kao potvrdu rezervacije u navedenom roku rezervacija se smatra nevažećom. Nakon uplate akontacije Agencija Gostu šalje mailom potvrdu primitka akontacije sa svim detaljima vezanim za korištenje usluga te upute kako doći do nas. Prilikom rezervacije gost je dužan dati sve podatke koje zahtijeva postupak rezervacije. Svi zapisi se vode pod imenom prvoimenovane osobe na ispunjenom formularu (‘nositelj rezervacije’). Nositelj rezervacije mora biti stariji od 18 godina i ovlašten da izvrši rezervaciju u ime svih osoba imenovanih na upitu. Ispunjavanjem i slanjem formulara nositelj rezervacije potvrđuje da je on/ona autoriziran za rezervaciju u ime svih i da se drugi s tim slažu, te da su i oni isto vezani uvjetima rezervacije. Nositelj rezervacije je odgovoran za sva plaćanja (akontacija i ostatak računa). Prilikom dolaska na odredište, ukoliko nije drugačije dogovoreno, dužni ste se prvo registrirati u Agenciji i predočiti dokument potvrdu rezervacije te valjane dokumente (osobna, putovnica) svih u grupi. Dolazak (check-in) moguć je od 14:00 sati a odlazak do 10:00 sati. Naše je radno vrijeme u glavnoj sezoni (1.6. – 15.9.) od 08:00 – 20:00 sati svaki dan.
CIJENA USLUGE
Cijena smještaja uključuje osnovnu uslugu kako je navedeno u rezervaciji: dnevni najam, posteljinu, ručnike, opremljenu kuhinju s potrebnim posuđem i priborom, utrošak vode, struje, plina, klimatizaciju, parking, porez i boravišnu pristojbu.
Posebne usluge nisu uključene u cijenu (usluge doručka, iznajmljivanja čamca…) te ih treba platiti posebno. Ove se usluge trebaju zatražiti prilikom rezervacije. Eventualno dovođenje kućnih ljubimaca kao i broj ljubimaca mora se dogovoriti prije rezervacije. Preostali iznos smještaja (umanjen za uplaćenu akontaciju) plaća se odmah po dolasku u smještajnu jedinicu. Ukoliko u rezerviranu smještajnu jedinicu dođe više osoba nego što je naznačeno na putnim dokumentima (voucher), pružatelj usluga ima pravo uskratiti smještaj nenajavljenim gostima ili prihvatiti sve goste uz nadoplatu nenajavljenih gostiju na licu mjesta. Iznajmljivač nije dužan produžiti trajanje usluga preko perioda navedenog na VOUCHER-uputnici, ali uz adekvatnu nadoplatu može produžiti uslugu smještaja. Iznajmljivač nije dužan pružiti usluge koje nisu navedene u VOUCHERU.
Prema važećem Zakonu o boravišnoj pristojbi, gost je dužan platiti boravišnu pristojbu istovremeno s plaćanjem usluge smještaja. Konačan iznos boravišne pristojbe se naplaćuje prema propisima; za određenu rezervaciju ovisi o broju osoba, njihovoj dobi i terminu boravka, kod velikog dijela smještajnog kapaciteta boravišna pristojba već je uključena u cijenu.
Cijene smještaja su odobrene od vlasnika smještajne jedinice koji ima pravo na promjenu istih. Za boravak kraći od četiri dana cijena se uvećava za 30%.
U slučaju promjene cijena određene smještajne jedinice nakon izvršene prijave, a prije uplaćene akontacije, agencija se obvezuje odmah obavijestiti gosta o tome te mu poslati novi obračun. Gostima koji su uplatili akontaciju agencija jamči da će im preostali dio biti obračunat po osnovi prijašnje kalkulacije po kojoj je gost i rezervirao smještajnu jedinicu. Naše cijene ne uključuju putno osiguranje od rizika na putovanju.
KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA
Ponuđene smještajne jedinice opisane su prema službenoj kategorizaciji nadležne institucije. Standardi smještaja, prehrane i drugih usluga u pojedinim mjestima su različiti i nisu usporedivi.
Svaki gost treba biti primljen u čistu i urednu smještajnu jedinicu. Za goste koji ostaju duže od jednog tjedna bit će dostupne dodatne plahte i ručnici.
Gosti u smještajnu jedinicu dolaze poslije 14.00 sati, a na dan odlaska smještajnu jedinicu napuštaju do 10.00 sati. Predaja ključa smještajne jedinice se obavlja u samom objektu od strane vlasnika ili predstavnika agencije.
PRAVO AGENCIJE NA PROMJENE I OTKAZ
Agencija zadržava pravo promjene rezervacije ako nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu predvidjeti, izbjeći ili otkloniti (viša sila). Rezervirani smještaj može se zamijeniti samo uz prethodnu obavijest gostu i to smještajem iste ili više kategorije i po cijeni smještaja po kojoj je gost potvrdio rezervaciju. Ako je zamjenski smještaj moguć samo u objektu više kategorije i po cijeni većoj za 15% od cijene uplaćene rezervacije, Agencija zadržava pravo naplate razlike u cijeni uz konzultaciju gosta.
U malo vjerojatnom slučaju da moramo izmijeniti ili otkazati rezervaciju, o tome ćemo Vas izvijestiti što prije bude moguće, i na traženje pokušat ćemo naći alternativan smještaj sličnog
tipa, standarda i lokacije. Ako nije moguće ponuditi alternativni smještaj ili isti nije prihvaćen, u potpunosti ćemo vratiti uplaćeni depozit, s čime prestaje naša bilo kakva obveza i odgovornost.
PRAVO GOSTA NA PROMJENE I OTKAZ
Ukoliko gost želi promijeniti ili otkazati rezervaciju učinjenu prema njegovu zahtjevu, treba to učiniti pismenim putem. Pod promjenom se smatra promjena broja osoba ili datuma početka i/ili završetka korištenja usluge najkasnije 15 dana prije početka korištenja usluge. U slučaju da promjena rezervacije nije moguća, te ako gost zbog toga odustane od potvrđene rezervacije, primjenjuju se dolje navedeni uvjeti otkaza rezervacije. Promjena smještajne jedinice i svaka promjena unutar 30 dana prije početka rezervacije te tijekom korištenja rezervacije smatra se otkazom rezervacije.
U slučaju fiksno potvrđene rezervacije privatnog smještaja, datum primitka pismenog otkaza predstavlja osnovu za obračun otkaznih troškova:
– do 50 dana prije početka korištenja usluge vraća se 80% iznosa akontacije umanjen za bankovne troškove transfera novca
– od 49 do 30 dana prije početka korištenja usluge vraća se 50% uplaćenog iznosa akontacije umanjen za bankovne troškove transfera novca
– od 29 do 0 dana prije početka korištenja usluga zadržavamo cjelokupni uplaćeni iznos akontacije.
Ukoliko gost u rezervirani smještaj ne dođe do ponoći na dan početka usluge, a nije unaprijed javio agenciji ili pružatelju usluge, rezervacija se smatra otkazanom pa se troškovi obračunavaju prema gore navedenom.
OBVEZE AGENCIJE I VLASNIKA
Dužnost agencije je brinuti se o provedbi usluga, a također i o izboru vlasnika te o pravima i interesima gosta sukladno običajima u turizmu. Vlasnik je dužan osigurati da se gostu pruže sve zakupljene usluge te stoga odgovara gostu zbog možebitnog neizvršenja zakupljenih usluga ili dijela usluga. Agencija i vlasnik isključuju svaku odgovornost u slučaju promjena i neizvršenja usluga prouzročenih višom silom.
OBVEZE GOSTA
Gost je obvezan:
– posjedovati ispravne putne isprave
– poštivati carinske i devizne propise Republike Hrvatske
– pridržavati se kućnog reda u smještenoj jedinici te surađivati s vlasnikom ili agencijom u dobroj namjeri
– vlasniku u cijelosti nadoknaditi svaku načinjenu štetu u smještenoj jedinici.
Gost će snositi odgovornost i troškove nastale zbog nepoštivanja obveza.
RJEŠAVANJE PRIGOVORA
Gost ima pravo tražiti određenu naknadu za neizvršene usluge koje je platio. Pri zahtjevu gost mora priložiti pismeni prigovor.
Postupak u vezi s prigovorom:
– Ukoliko gost na samom odredištu nije zadovoljan stanjem smještajne jedinice, treba odmah po dolasku izvijestiti agenciju, odnosno reklamacije odmah iznijeti vlasniku. Gost je obvezan surađivati s predstavnikom agencije i vlasnikom u dobroj namjeri da bi se uzroci nezadovoljstva uklonili. Ako je prigovor opravdan te pružena usluga vlasnika nije zadovoljavajuća, agencija će napraviti sve da gost dobije prihvatljivo rješenje koje odgovara usluzi uplaćenoj vlasniku. Agencija ili vlasnik ne smiju gostu kao zamjenski smještaj ponuditi uslugu manje vrijednosti.
– Ako gost samoinicijativno napusti smještajnu jedinicu i pronađe drugi smještaj, te tako agenciji ne pruži priliku agenciji da riješi problem, onda gost nema pravo tražiti povrat novca niti uputiti tužbu za nadoknadu štete.
– Najkasnije u roku od 8 dana poslije povratka s puta gost mora agenciji predati pisani prigovor (uz od vlasnika potpisano izvješće o situaciji i eventualne račune o prouzrokovanim
troškovima). Agencija se obvezuje riješiti prigovor u roku od 14 dana od dana primitka prigovora. Gost se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacije u medije dok agencija ne donese odluku. Ovime se isključuje pravo gosta na naknadu neizravne štete. Nije li gost na mjestu događaja reklamirao neadekvatne usluge odnosno ako je podnio pisani prigovor nakon isteka 8 dana poslije povratka s puta, agencija takav prigovor neće uvažiti.
Agencija ne prihvaća reklamacije za ponude u zadnji čas kao ni za smještaj na sniženju (akciji)!
NADLEŽNOST SUDA
Nije li gost zadovoljan kako je agencija riješila njegov prigovor, ima pravo na pokretanje sudskog postupka. U tom slučaju bit će nadležan Trgovački sud u Splitu.
IZNIMKA – COVID PANDEMIJA
U slučaju da dolazak nije moguć jer su granice zatvorene ili je obavezna karantena na dan dolaska Gosta, Agencija izdaje gostu voucher sa iznosom uplaćene akontacije koji može iskoristiti za slijedeći boravak ili vraća puni iznos akontacije umanjen za bankovne troškove.